Thursday 21 April 2011

bile mata x leh tdo.....

Mlm nih x dpt tdo... tp aku rasa dh byk mlm dh aku x dpt tdo.. memg dh jd burung hantu...
first time dlm hdp aku menulis dlm blog nih walau dh berkurun abad aku buke blog nih..
well... x ksh lh..ape aku peduli.. ni kn blog aku..chewah...hehe..
skrg x der ape2 idea nk tuis coz ngh serabut ngn exam... cm biaser.. esk nk exm bru mlm nih bce buku..
ala...sekurangnyer bace gk kn... dari x lgsung... oleh kerana x der ape2 idea nk tulis..so ..aku nk tulis satu lirik lagu nih...
sajer2 lyn time mlm yg dingin mengcengkam nih...

                       walau aku senyum bukan beerti..
                               aku selalu bahagia dalam hari..
                               ada yg x ada d hati ini..
                               di jiwa ini..
                               hampa...
                               ku bertemu sang adam di simpan hidupku..
                               mungkin akan ada cerita cinta..
                               namun ada saja cobaan hidup..
                               seakan aku hina..
                               tuhan berikan lah aku cinta
                               untuk temani aku dalam sepi..
                               tangkap aku dlm terangmu
                               biarkan lah aku punya cinta
                               tuhan berikanlah aku cinta
                               aku juga berhak bahagia..
                               berikan restu dan halalmu..
                               tuhan..
                               beri aku cinta...



hukhuk...sedih plk aku rasa....adakah ader kaitan ngn hdp ku..??x per..biarkn rahsia....
tp knpe susah sgt nk jpe org yg ikhlas ngn kite??ader org ckp..kite perlu ikhlas baru leh jpe org yg 
ikhlas ngn kite..tp aku x cukup ikhlas ker???hmmm....
sabor jelah kn.....hukhukhuk....
x per..semua nih dugaan......
just smile..:-)..
sambut dugaan ngn tgn terbuker..chewahhh...


  


No comments:

Post a Comment